Tag:nyår
Ensam i kylan
Jag är med i en grupp på facebook som heter Länka med kärlek. I den delar vi med oss av våra bloggar, kommenterar i varandras bloggar och får ibland lite uppdrag att genomföra. För ett par dagar sedan såg jag att det fanns en fotoutmaning med nyårstema. Jag tänkte dock inte vara med, för jag …
Read more
777
Vilken mysig nyårsafton det var! Den blev inte ett dugg som jag planerade, och det var väl därför jag känner att den var perfekt. Min ursprungliga plan var att bara vara ensam hela dagen, kvällen och natten. Passa på nu när barnen inte var hemma och ingen annan krävde någon uppmärksamhet från mig. I många …
Read more